HELP ik heb een probleem!
Nou dat gaan wij natuurlijk oplossen
Maar om dit zo snel en efficiënt mogelijk te doen en om het probleem te kunnen nabootsen, willen we je vragen om de volgende tips in acht te nemen:
Eén email
Maak per probleem/opmerking een aparte e-mail. Dus niet alle zaken in een e-mail proberen te proppen.
Onderwerp
Geef een korte, duidelijke beschrijving in het subject veld: Bijvoorbeeld: De app crasht bij het openen van de Healthcard. NIET: app crasht.
Beschrijving
Beschrijf in de e-mail duidelijk het probleem en denk dan aan de volgende vragen:
- Wanneer treedt het op?
- Wat gebeurd er precies?
- Welke dingen was ik aan het doen, op de telefoon of browser, voordat het gebeurde?
Gebruiker
Geef aan met welk e-mailadres je bent ingelogd.
Technologie
- Welke telefoon gebruik je? (Merk/Type)
- Welke versie van het operating system (bv Android 8 of iOS 14.1)? Dit kun je terugvinden in je systeeminstellingen.
- Welke versie van de app gebruik je (bv 1.0.0. (39)? Dit vind je terug in het meer menu en onder juridisch info.
- Welke browser gebruik je?
Bijlage
Voeg een schermafbeelding of filmpje van het gedrag toe aan de e-mail, als dat kan.
Synappz Service Centre
Zorg ervoor dat je de e-mail altijd stuurt naar helpdesk@synappz.nl en niet rechtstreeks naar een van de Synappz medewerkers, dan kunnen we sneller reageren. Je kunt het probleem ook online melden door het formulier in te vullen via het Synappz Service Centre.